umakemesmilewhenicry

Alla inlägg under juni 2014

Av Jezica - 16 juni 2014 17:46

Hejjj !

Har haft en ganska tråkig dag idag har varit i strömsund (ett litet ställe med några butiker) Men där har jag och min familj fixat våra pass ! Det blev sammanlagt 1700 kr !

Tycker det var rätt så mkt ändå men det var ju 6 pass :)

Vi ska åka till alqoudia :) (ingen aning hur det stavas) Ser fram emot det men det är rätt så länge kvar !

Men annars så ska jag inte göra något specielt i sommar ska åka till min farmor och farfar som då bor nere i blekinge !

Det är rätt så långt dit ner med tanke på att jag bor här uppe i norrland !

Men jag längtar så sjukt mkt till hösten inte skolan då men till ridningen börjar igen ! Ska bli så sjukt kul,ridningen är det ända jag kan tänka på konstant azzå jag gör inget annat än att läsa om hästar kolla på ridtillbehör och typ ridläger och sånt xD

Nästa sommar så ska jag åka till ett super fint ridläger nere i skåne ! Det är så sjukt fint där och det finns gallopbanor ridhus super fina skogsrundor och superfina ponnyer och hästar och mkt mkt mer !

Det kostar ju dock lite ca 5000/6000 Men jag håller på att spara på som fullt ! Men om ni vet om något bra ridläger som är fint och har ett relativt bra pris får ni gjärna kommenter ! Jag ska göra ett inlägg där jag skriver om hästen jag red inan oxå men Aja måste iväg nu och handla lite till morsan

Sry för min stavning är usel på att stava men jag hoppas det gick att läsa iaf

Hörs <3


Av Jezica - 15 juni 2014 17:13

Hay !

Det här är min nya blogg !

Men ska bara göra ett kort inlägg nu för jag ska snart äta xD

Men det här är iallafall min nya blogg,tredje gången jag nämnde det......

Men iallafall så kommer min blogg handla om hästar min ridning och helt enkelt mitt liv !

Har haft bloggar på olika ställen innan men det blev så sjukt rörigt med att skriva på olika bloggar om olika ämnen. Så nu ville jag göra en blogg där jag skriver om allt ! Har raderat mina andra bloggar om nån undrar !

Men den kommer framför allt handla om hästar ! Men jag kommer lägga upp massor av söta bilder på hästar videor när jag och andra rider och mkt mkt mer

Men nu ska jag iallafall äta så hörs

Bye <3

Presentation


Î am a crazy horse girl from sweden !
Följ min blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards